I outdoorová kamera s vysokým rozlišením Niceboy VEGA 6 star dokáže nabídnout kvalitu, a jak jsme u Niceboy zvyklí, tak také za zajímavou cenu. Pojďme se proto na kameru podívat blíže. Důležité je vědět, že akční kamera Niceboy Vega 6 natočí až neuvěřitelně deailní 4K záběry. V nativním rozlišení natočíte 2K videa. K tomu má pokročilou stabilizaci obrazu, aby výsledný film byl příjemný i pro oči, ne pouze pro vzpomínky.

Outdoorová kamera s vysokým rozlišením Niceboy VEGA 6 star má samozřejmě zvýšenou ochranu proti prachu a vodě, takže dokonale poslouží místo digitálního fotoaparátu. Nejenže natáčí videa ve 4K, tedy 4 096 px x 2 048 px, nebo ve 2K (a to až se 60 snímky za vteřinu), ale také pořizuje fotografie s rozlišením 16 Mpx.

Kamera je vybavena baterií s kapacitou 900 mAh a slotem pro paměťovou kartu, která může pojmout až 64 GB dat. Úhel záběru je krásných 170 stupňů, takže vám při natáčení opravdu nic neunikne. U baterie je nutné podotknout, že příliš dlouhou výdrž nenabídne, ale můžete dokoupit náhradní baterii, takže je budete používat střídavě. Za cenu této kamery se malý ústupek v pohodlí jistě vyplatí.

Kamera je samozřejmě příjemně malá a lehká, aby bylo snadné ji používat i při extrémních zážitcích, kdy se musíte soustředit na svůj výkon a ne na kameru jako takovou. Outdoorová kamera s vysokým rozlišením Niceboy VEGA 6 star má následující rozměry (š x v x h): 58 mm x 40 mm x 29,0 mm. A hmotnost 60 g. Na helmě ji proto ani neucítíte, na paži také ne. Díky nízké hmotnosti bude snadné ji nosit na selfie tyči.

Vekou výhodou je stabilizace obrazu, na které si dal výrobce opravdu záležet. Díky nim udělá outdoorová kamera s vysokým rozlišením Niceboy VEGA 6 star opravdu ostré snímky, a to i v horších podmínkách. Ke stabilizování obrazu je využita optická stabilizace s pomocí gyroskopu. Dokonce i u 4K videí je její vliv citelný, takže výsledné video je vyrovnané, bez třesu.

U outdoorové kamery je důležité i připojení k okolnímu světu. Outdoorová kamera s vysokým rozlišením Niceboy VEGA 6 star nabídne Wi-Fi připojení, slot na paměťovou kartu, micro HDMI konektor, ale také konektor USB 2.0, abyste do počítače mohli snadno stahovat vše, co jste natočili (a to i bez otravného přemísťování paměťové karty).

Přes Wi-fi můžete kameru ovládat z telefonu. Anebo si s sebou vezmete dálkový ovladač, který je součástí balení. Ten se dobře používá v náročnějších podmínkách. Je totiž malý a skladný jak do ruky, tak do kapsy.

S videi si pak můžete i různě pohrát, protože můžete natáčet v různých módech – například Slow Motion, časosběr ve 4K rozlišení, ale i mód palubní kamery v automobilu (pozor, chybí držák do auta, je nutné dokoupi), nebo podvodní režim, prostě velká nabídka toho, jak využít kameru v různých situacích, a to dokonce i užitkově.

Outdoorová kamera s vysokým rozlišením Niceboy VEGA 6 star je vybavena poměrně velkým displejem, který má úhlopříčku dva palce. Displej je přes většinu zadní plochy kamery. Díky tomu je přehled o nahrávkých snadný, ovládání ještě snadnější.

V balení outdoorové kamery s vysokým rozlišením Niceboy VEGA 6 star najdete nejen kameru a dálkový ovladač, ale také speciální kryt pro ponoření až do 30 metrů. I kryt je připojitelný k dalšímu příslušenství. Jen je nutné počítat s tím, že v krytu bude kamera snímat zvuk mnohem méně kvalitně. Ovládání kamery je snadné i přes nasazený obal.

Dále v balení bude nabíječka a USB kabel, úchyt na řídítka, náhradní dvířka s průduchy (slouží pro lepší nahrávaný zvuk), baterii (lze dokoupit náhradní a za poměrně nízké ceny), nalepovací úchyty, které využijete například na helmu, dále samolepky, ještě otevřený držák, který je připojitelný k dalšímu příslušenství. A nechybí ani sada úchytů pro připojení obalu a držáku k dalšímu příslušenství. Co možná také potěší je čisticí hadřík, který v balení bude také.