Rádi si pouštíte hudbu nahlas anebo do Bluetooth sluchátek? Nejste ale hudebními profíky, abyste potřebovali k uspokojivé reprodukci velkou hi-fi aparaturu za velké peníze? V tom případě vám může bohatě stačit mikro hi-fi systém. Ověřenou značkou na tomto poli je Panasonic, který je v audio i videotechnice na špičkové úrovni. Ale přesto zůstává s nabídkou svých produktů na rozumných cenách, které si velká část lidí prostě může dovolit.

To platí také o základním a jednoduchém, ale přesto výkonném a kvalitním mikrosystému Panasonic SC-PM250EC-S. Zaujme vás hned na první pohled skvělým designem, který se dá sladit s každým typem interiéru. ale i jeho kvalita a zvuk patří k parametrům, které jistě nejsou k přehlédnutí.

Mikrosystém Panasonic SC-PM250EC-S se popere se všemi hlavními hudebními formáty, které se dnes publikují. A nejen dnes, zvládne veškeré starší formáty, ve kterých se kdy hudba vydávala na cédéčkách. Přehraje samozřejmě i USB a na něm nahranou hudbu ve formátu MP3 anebo WMA. A aby toho nebylo málo, můžete Mikrosystém Panasonic SC-PM250EC-S připojit i pomocí Bluetooth, takže vám bude přehrávat i hudbu přímo z vašeho tabletu, mobilu anebo třeba i z chytrých hodinek. Stačí je udržet v dosahu signálu, tedy do vzdálenosti deseti metrů a bez překážek mezi nimi a mikrosystémem.

Pokud zrovna nechcete být sami sobě dýdžejem, můžete naladit FM rádio. Automatické ladění je soušástí parametrů, které Mikrosystém Panasonic SC-PM250EC-S má. Naladit a uložit si můžete až třicet stanic. Samozřejmostí je integrovaná funkce RDS, abyste se snadno zorientovali mezi tolika uloženými stanicemi.

Mikrosystém Panasonic SC-PM250EC-S je sice mikrosystémem, který nezabere mnoho místa, ale jeho akustické vlastnosti nejsou tolik malé. Může vás jistě překvapit zesilovač s výkonem 2 x 10 W, dokáže vykouzlit prokreslený a opravdu čistý zvuk plný dynamických basů. Ty můžete zdokonalit ještě funkcí D.Bass, čtyřstupňovým ekvalizérem s nastavením na Heavy, Clear, Soft, Vocal. Ale můžete si také samostatně zkorigovat basy a výšky. Součástí je také systém Surround.

Přehrávání lze zdokonalit mnoha technologickými vychytávkami, které vám ještě víc usnadní život vyplněný hudbou. Anebo i přehráváním mluveného slova. Takže můžete nastavit automatické vypnutí, svou oblíbenou hudbu, u které chcete usínat. A Jít prostě spát. Mikrosystém Panasonic SC-PM250EC-S se po nastaveném čase prostě vypne do pohotovostního režimu, aniž byste se o to museli starat během noci vy. Mikrosystém nabídne i stmívač, aby vás při usínání nerušil LCD displej.

Během poslouchání hudby se zobrazují i hodiny, ale jakmile mikrosystém vypnete, přejdou i hodny do pohotovostního režimu a obnovují se až při jeho dalším zapnutí. Takže jako stálý ukazatel času vám mikrosystém Panasonic SC-PM250EC-S rozhodně neposlouží. Ale využít ho můžete jako budík, budit vás bude buď zapnutím rádia anebo přehráváním té hudby, kterou zvolíte. Takže rána mohou být mnohem příjemnější.

Mikrosystém Panasonic SC-PM250EC-S má LCD displej k zobrazování informací ohledně přehrávání hudby nebo rádia. Je tu také 3,5 mm jack audio výstup. Takže když nechcete rušit okolí, můžete napojit bezdrátová nebo klasická drátová sluchátka. Mikrosystém je docela skladný, takže není problém ho převézt na místo, kde se koná vaše párty.

Mikrosystém Panasonic SC-PM250EC-S totiž představuje stylové, ale snadno instalovatelné ozvučení jakékoliv místnosti. A vzhledem k tomu, že můžete přehrávat i pomocí Bluetooth přímo z vašeho mobilu, stačí mít data nebo Wi-Fi v dosahu, a budete moci přehrávat v podstatě kdykoliv, kdekoliv a cokoliv. Jen si to předem trochu přichystat.

Celkové rozměry systému jsou základní jednotka: 184 mm x 123 mm x 228 mm (Š x V x H), hmotnost základní jednotky je 1,1 kg. Rozměry repro: 139 mm x 224 mm x 136 mm (Š x V x H), přitom hmotnost repro je 1,3 kg. Součástí systému je základní jednotka a dvě repro bedny. Takže se nedostanete ani na pět kilo, když budete chtít mikrosystém někam přenést. V balení je samozřejmě i dálkové ovládání a veškeré nutné kabely.

Uživatelé zmiňují, že kabely od reproduktorů jsou kratší, než by potřebovali. Zde je to otázka velikosti místnosti, rozmístění reproduktorů. Ale koupit delší kabely je snadné a nejde o velkou položku. Uživatelům také chybí přímá volba stanic, ale tu od základního modelu čekat prostě nelze a je nutné hledat mezi dražšími nabídkami, pokud o tuto funkci stojíte. Na dostačující kvalitě zvuku se ale shoduje většina uživatelů.

Naopak méně vyhovuje vyšší hlučnost optické mechaniky, která při tichém poslechu ruší. V místech s menším FM signálem má tuner problém automaticky naladit větší počet stanic. Jinak ale mini věž funguje podle zkušeností uživatelů zcela spolehlivě. A párování přes Bluetooth je velmi rychlé.